CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 19, 2011

KONDISI TERKINI ANAKKU AISYAH SUMAYYAH ~ 20 HARI




Alhamdulillah..petang semalam kami telah pergi ke hospital untuk mengetahui keadaan terkini anakku yang baru menjalani tranfusi darah pada sebelah paginya. Syukur ya Allah keadaannya semakin stabil dan doktor memberikan kata-kata semangat dan positif kepada kami. Anakku Aisyah memang aktif dan insya Allah dalam masa terdekat ini akan digantikan semula mesin oksigen separuh dan pernafasannya sendiri. Bagi jangkitan kuman pula, doktor telah dan sedang merawatnya dengan rawatan antibiotik.
Pertambahan berat badan yang sedikit demi sedikit serta jumlah pemberian melalui tiub susu ibu yang ku bekalkan setiap hari pun sudah bertambah kepada 12mls/cc setiap 2 jam. Daku sedang berusaha menambahkan stok susu buat anakanda tercinta. Semoga Allah permudahkanlah..

2 comments:

  1. assalamualaikum... aku slalu follow pkmbgn ngko, aku tau there's no words can comfort u at this very moment.whatever happen, aku tau ngko akan tabah. aku pcya ur baby akan slmt.klau dkt nk je aku jnguk. but i pray 4 u n ur family from the bottom of my heart. miss u my friend.

    ReplyDelete
  2. miss u too, ija
    dari dulu smpai skrg, aku xkan lupakan ko..
    thanks ats kata2 dan doamu itu ..
    cyg ija

    ReplyDelete