CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 24, 2011

KONDISI TERKINI ANAKKU AISYAH SUMAYYAH ~ 25 HARI


Salam pertemuan untuk yang kesekian kalinya.. alhamdulillah, dapatku teruskan catatan pada hari ini setelah daku dan suami mengetahui kondisi terkini anakanda tercinta di hospital.
Pada hari ini, daku tidak berpeluang melawat anakku Aisyah Sumayyah di sana kerana keadaan kesihatanku yang kurang mengizinkan. Suamiku tercinta pergi bersendirian bertemu anakanda dan menghantar bekalan susu ibu. Syukur Allah, beratnya 1.060 kg dan anakku kelihatan sihat berseri hari ke hari~menurut suamiku..Menurut doktor, kondisi dan perkembangan yang lain adalah baik, cuma sayangku Aisyah belum mampu menelan air liur dengan baik, menyebabkan lendir dan kahak yang banyak dan perlu disedut melalui wayar , serta menganggu sistem pernafasannya. Oleh kerana itulah juga anakandaku masih perlu dibantu dengan mesin separuh disamping pernafasannya sendiri.
Anakku Luqman setiap hari bertanyakan adiknya dan daku mengajarnya berdoa untuk adiknya semoga adiknya cepat sihat dan boleh pulang ke rumah. Luqman sering menyebut nama adiknya walau belum pernah bersua..dan teruja memberitahu kawan-kawannya dia ada adik perempuan.. Adiknya Muaz pun ikut asyik menyebut nama adiknya.. Insya Allah, sampai waktunya..dengan izin Allah ,kami sekeluarga akan bersama dalam keadaan yang sihat sejahtera..
Ibu pula pada hari Khamis depan akan bertemu doktor pakar di MOPD bagi mengetahui kondisi terkini buah pinggang. Semoga segalanya selamat dan dikurniakan kesihatan daripada Allah.amiin ya rabb. ..

No comments:

Post a Comment