CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 28, 2011

KONDISI TERKINI ANAKKU AISYAH SUMAYYAH ~ 29 HARI

...Hari ni ibu kena pergi ambil sample darah untuk tranfusi darah anakanda untuk kali yang ketiga.. hb anakku rendah: 10. Doktor menyatakan bahawa segalanya memuaskan kecuali masalah hb(kepekatan darah). Jika dulu daku menjadi cuak dan sedikit cemas, namun kini pengalaman lebih membuatkanku tabah dan lebih bertenang. Insya Allah, doktor pun menyatakan ini ialah prosedur biasa dan masalah yang sering dihadapi oleh bayi pramatang. Walaupun begitu berat anakanda sudah naik 1.115 kg..alhamdulillah..syukur. :)
Doktor menyatakan jika segalanya baik, insya Allah anakku Aisyah tidak perlu lagi tinggal di bilik intensif, boleh dirawat di bilik intermediate selepas ini. Hari ni juga sejurus selepas transfusi darah selesai, ibu dan abah sempat membeli sedikit sebanyak pakaian anakku Aisyah. Kami juga telah meninjau barangan untuk persiapan menghias dan menyiapkan bilik istimewa untuk anak dara ibu abah ni..
Semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan Allah dan anakku semakin sihat, terhindar daripada masalah kesihatan serta berat badannya semakin naik hari ke hari..

Insya Allah..Insya Allah... perkenankanlah doa kami ya Allah.... amiin ya rabb

No comments:

Post a Comment